OPEN
Unikátní přístup značky open
„Pracujeme tvrdě na tom, abychom zůstali malí“
Švýcarská značka gravel bike a rámů Open opravdu nepatří mezi největší značky v cyklistickém světě. Právě v individuálním přístupu vidí zakladatelé této garážovky Andy a Gerard svou největší sílu. Rámy jejich produkce jsou po konstruktérské stránce vyladěné do posledního detailu pro absolutní spokojenost zákazníka, která podle filozofie obou zakladatelů Openu je i nejlepším marketingem.
Zakladatelé značky Open poznali, že být malý se vyplatí!
Firma dvou přátel a cyklistů však těží z pracovních zkušeností s předních hráčů veloprůmyslu. Andy si prošel zaměstnáním u Cannondalu, Scottu a dotáhl to až na pozici CEO v BMC, které pozvedl z naprosté nuly až do pozice předního evropského brandu. Odchod k Cervélu, kde Andy 4 roky pracuje jako obchodním ředitel, přináší setkání s Gerardem. Oba mají úplně jiné kvality. Gerard pochází z Nizozemí a vyrostl na motokrosových okruzích, je technicky výjimečně zdatný a zvědavý. Od 14ti let staví kola pro překonávání rychlostních rekordů, ale zajímá se i UCI legální kola. Po studiu strojařiny se na cyklistickém symposiu potkává s Američany Kylem a Whitem a zakládá právě značku Cervélo. Dnes naprostou rámařskou špičku. Po 15 letech práce na designech pro Cervélo ho však přemohla myšlenka vytvoření vlastního projektu. Andy je tím pravým spojencem, umí obchodovat, prodávat a vytvářet tvář značky. A tak vzniká Open. Značka se sloganem "Working hard to stay small", proslavená minimalistickým designem svých rámů, za které mluví hlavně jejich kvalita.
Stránka 1 z 1 - 4 položek celkem